Mesures excepcionals de FRUITS DE PONENT per fer front al Covid-19 (Coronavirus)

Fruits de Ponent ha posat en marxa des d'ahir tot un seguit de mesures excepcionals per a fer front al Covid-19 (coronavirus) i amb l'objectiu de seguir les recomanacions de les autoritats sanitàries i aplicar mesures de prevenció per als seus treballadors/es, socis/es i clients i visites.

Les mesures formen part d'un seguit de consells en matèria d'higiene i seguretat per a treballadors/es que se'ls ha traslladat en diferents comunicacions i circulars internes.

Així mateix, també s'han activat un seguit de serveis mínims per tal de reduir al màxim l'activitat a l'empresa i evitar així al màxim els contactes de persones. 

Us informem de les mesures preses pel GRUP FRUITS DE PONENT davant l’expansió del Covid-19:

 CENTRAL II (Central de Confecció)

Informem que a partir del dilluns 16 de Març i fins el dia 29 de Març se suspèn l’activitat laboral a la Central II (Central de Confecció, Camí de les Coves) i només funcionarà un Servei Mínim establert per cobrir les comandes de càrrega de fruita previstes.

RAMELL-ESTACIONS DE SERVEI

Les Estacions de Servei de Benavent-Portella i Alcarràs (Ramell) només oferiran ‘AUTOSERVEI’ als clients de repostatge. El servei de respostatge per part de treballadors/es queda anulat mentrestant no es comuniqui el contrari.

El servei de repartiment a domicili continuarà prestant-se com fins ara, reforçant les mesures de protecció per part dels treballadors.

CENTRAL 1 (Seu de la Coopperativa d’Alcarràs, Ctra. Vallmanya KM1):

Els següents serveis de la Central 1 NOMÉS OFERIRAN ATENCIÓ ALS SOCIS EN L’HORARI COMPRÈS ENTRE LES 8H I LES 10H DE DILLUNS A DISSABTE:

-Subministres (Atenció al públic de 8h a 10h)

-Secció de Crèdit (Atenció al públic de 8h a 10h)

-Serveis als socis (Atenció al públic de 8h a 10h)

 Us recordem que utilitzeu el telèfon o el correu electrònic per aquelles consultes/gestions/... que no siguin imprescindibles ni urgents.

Així mateix, tots aquells dubtes que es puguin resoldre amb els tècnics agrònoms, servei de camp i Ponent Orgànics per telèfon, aconsellem fer-ho per tal d’evitar desplaçaments innecessaris.

AGROBOTIGA:

Pel que fa a l’Agrobotiga d’Alcarràs seguirà oferint el seu servei amb normalitat amb un horari de 7.30h a 15.00h (de dilluns a divendres) i de 8.00h a 14.00h (dissabtes).

MOLÍ D’ALCANÓ:

 El Molí d’Alcanó mantindrà obert el servei d’AGROBOTIGA de dilluns a divendres de 10h a 13h i la Secció de Crèdit els dimecres de 11h a 13h.

 Tots aquells/es consultes als tècnics agrònoms que es puguin fer a través de telèfon, aconsellem fer-ho per tal d’evitar desplaçaments.

 

En aquests moments de GREU SITUACIÓ a causa d’aquesta pandèmia DEMANEM LA MÀXIMA RESPONSABILITAT A TOHTOM. També AGRAÏM la vostra comprensió.